10 червня, у межах Інтернет-марафону Департаментом науки і освіти Харківської обласної державної адміністрації спільно з Комунальним вищим навчальним закладом «Харківська академія неперервної освіти» проведено нараду-семінар (у форматі ZOOM-конференції) для спеціалістів місцевих органів управління у сфері освіти, методистів районних методичних кабінетів, відповідальних за організацію дошкільної освіти, заступників директорів з навчально-виховної роботи закладів загальної середньої освіти обласного підпорядкування за темою «Аналіз роботи закладів дошкільної освіти у 2019/2020 навчальному році, завдання на оздоровчий період».
Під час наради-семінару проаналізовано стан роботи закладів дошкільної освіти, місцевих органів управління у сфері освіти Харківської області у 2019/2020 навчальному році та окреслено завдання на 2020/2021 навчальний рік; надано рекомендації щодо створення освітньої програми закладу дошкільної освіти; актуалізовано санітарно-гігієнічні вимоги щодо функціонування закладів дошкільної освіти в оздоровчий період, у т.ч. в умовах карантину; надано рекомендації щодо використання сайту закладу дошкільної освіти для забезпечення дистанційної освіти дітей та партнерської взаємодії усіх учасників освітнього процесу.
Про відновлення діяльності закладів дошкільної освіти у період послаблення карантину (Руднєва С.М.)
Санітарно-гігієнічні вимоги щодо функціонування закладів дошкільної освіти в оздоровчий період, у т.ч. в умовах карантину (Єфімова Т.Б.)
Використання сайту ЗДО для забезпечення дистанційної освіти дітей та партнерської взаємодії усіх учасників освітнього процесу (Капустіна Н.О.)
Освітній простір професійного розвитку педагогічних працівників закладів дошкільної освіти в системі підвищення кваліфікації в Харківській академії неперервної освіти (Коченгіна М.В.)
Створення освітньої програми закладу дошкільної освіти Харківської області (Остапенко А.С.)
Організація освітнього процесу в період карантинних обмежень (Остапенко А.С.)
Про стан розвитку дошкiльної освiти в Харківській області (Руднєва С.М.)
|