Планування заняття в умовах дистанційного навчання з фізичної культури
Планування заняття в умовах дистанційного навчання з фізики та астрономії
Планування заняття в умовах дистанційного навчання з економіки
Планування заняття в умовах дистанційного навчання з біології
Планування заняття в умовах дистанційного навчання з української мови
Планування заняття в умовах дистанційного навчання з історії України
Планування заняття в умовах дистанційного навчання з хімії
Планування заняття в умовах дистанційного навчання з географії
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ
До кінця карантину навчання відбувається лише дистанційно.
Структуру та форму дистанційного навчання визначає педагогічна рада школи, враховуючи освітню програму, навчальний план та особливості кожного закладу і регіону.
Таким чином школа має можливість адаптувати програму до технічних можливостей учнів і вчителів.
В спеціальних закладах освіти, закладах освіти для дітей сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, освітній процес також необхідно організовувати за допомогою використання дистанційних технологій.
Всі заклади дошкільної освіти переведені на дистанційне навчання. Вихователі можуть проводити заняття з дітьми через онлайн-канали та надавати рекомендації батькам.
Дітям дошкільного віку можна запропонувати ігрові, трудові та художньо-продуктивні заняття.
Лист МОН України №1/9-219 від 23.04.2020 р. «Щодо організації роботи закладів дошкільної освіти під час карантину»
https://mon.gov.ua/ua/npa/shodo-organizaciyi-roboti-zakladiv-doshkilnoyi-osviti-pid-chas-karantinu
Вчимо і навчаємось на карантині: зміни в системі освіти (ресурс МОН, де зібрана інформація про освітні зміни через карантин)
http://mon-covid19.info/
Всеукраїнська школа онлайн (1-11 класи)
https://www.youtube.com/c/MONUKRAINE
Зовнішнє незалежне оцінювання (ЗНО відбудеться за будь-яких обставин.
Дата його проведення залежить від кінця карантину)
http://mon-covid19.info/zno-2020
Що робити освіті під час карантину – відповідає МОН
https://nus.org.ua/questions/shho-robyty-osviti-pid-chas-karantynu-vidpovidaye-mon/
Як вчителям заповнити класний журнал після карантину – поради МОН
https://nus.org.ua/news/yak-vchytelyam-zapovnyty-klasnyj-zhurnal-pislya-karantynu-porady-mon/
Дистанційне навчання: як зацікавити учнів – поради від учительки
https://nus.org.ua/articles/dystantsine-navchannya-yak-zatsikavyty-uchniv-porady-vid-uchytelky/
Трудове і фізкультура онлайн – як учителі проводять уроки на відстані
https://nus.org.ua/articles/trudove-i-fizkultura-onlajn-yak-uchyteli-provodyat-uroky-na-vidstani/
Лист МОНУ №1/9-213 від 16 квітня 2020 року «Щодо проведення підсумкового оцінювання та організованого завершення 2019-2020 навчального року»
https://mon.gov.ua/ua/npa/shodo-provedennya-pidsumkovogo-ocinyuvannya-ta-organizovanogo-zavershennya-2019-2020-navchalnogo-roku?fbclid=IwAR27yGAgileWgQ4Q9WlFlM7ceDZkai2hTLtzblIkUvrBbMCYvgwMTTia7qs
Наказ МОНУ № 463 від 30 березня 2020 року «Про звільнення від проходження державної підсумкової атестації учнів, які завершують здобуття початкової та базової загальної середньої освіти, у 2019/2020 навчальному році»
https://mon.gov.ua/ua/npa/pro-zvilnennya-vid-prohodzhennya-derzhavnoyi-pidsumkovoyi-atestaciyi-uchniv-yaki-zavershuyut-zdobuttya-pochatkovoyi-ta-bazovoyi-zagalnoyi-serednoyi-osviti-u-20192020-navchalnomu-roci
Телеуроки для 1-4 класів – де і коли дивитися
https://nus.org.ua/news/teleuroky-zapuskayut-dlya-1-4-klasiv-de-i-koly-dyvytysya/
35 інструментів для дистанційного навчання – добірка НУШ
https://nus.org.ua/articles/30-instrumentv-dlya-dystantsijnogo-navchannya-dobirka-nush/
Як організувати дистанційне навчання для первачків
https://nus.org.ua/articles/plyus-dygitalizatsiya-vsih-vchyteliv-yak-organizuvaty-dystantsijne-navchannya-dlya-pershachkiv/
Як технічно організувати дистанційне навчання – покрокова інструкція
https://nus.org.ua/articles/yak-tehnichno-organizuvaty-dystantsijne-navchannya-pokrokova-instruktsiya/
Дистанційне навчання в 3-4 класах: інструкції, приклади уроків та комунікації з батьками
https://nus.org.ua/articles/dystantsijne-navchannya-v-3-4-klasi-instruktsiyi-pryklady-urokiv-ta-komunikatsiyi-z-batkamy/?fbclid=IwAR2zMAcXv312d-iP1X1xvnZna4Pg_KwuZ0QOY2u3DV6wioEL9W4XOIfybuY
Оцінювання в дистанційному навчанні: запитання-відповіді
https://nus.org.ua/questions/otsinyuvannya-v-dystantsijnomu-navchanni-zapytannya-vidpovidi/
Навчання вдома: практичні поради для вчителів від психологині Світлани Ройз
https://nus.org.ua/articles/navchannya-vdoma-praktychni-porady-dlya-vchyteliv-vid-psyhologyni-svitlany-rojz/
Як вчителям говорити з учнями про коронавірус – практичні поради
https://nus.org.ua/articles/yak-vchytelyam-govoryty-z-uchnyamy-pro-koronavirus-praktychni-porady/
Поради від колег щодо організації оцінювання і дистанційного навчання
https://nus.org.ua/articles/yak-vony-tse-roblyat-vchytelky-pochatkovoyi-bazovoyi-ta-starshoyi-shkoly-pro-organizatsiyu-dystantsijnogo-navchannya-ta-otsinyuvannya/
Чотири сервіси, які допоможуть організувати дистанційне навчання
https://nus.org.ua/articles/chotyry-servisy-yaki-dopomozhut-organizuvaty-dystantsijne-navchannya/
Як використовувати YouTube у дистанційному навчанні
https://nus.org.ua/articles/yak-vykorystovuvaty-youtube-u-dystantsijnijnomu-navchanni/
Як працювати в Google-клас: покрокова інструкція
https://nus.org.ua/articles/yak-pratsyuvaty-v-google-klas-pokrokova-instruktsiya/
Карантинне навчання. Висновки і рекомендації
https://nus.org.ua/view/karantynne-navchannya-vysnovky-i-rekomendatsiyi/
Як учителю працювати дистанційно і зберегти психічне здоров’я – головні тези з Онлайн-EdCamp 2020
https://nus.org.ua/articles/yak-uchytelyu-pratsyuvaty-dystantsijno-i-zberegty-psyhichne-zdorov-ya-golovni-tezy-z-onlajn-edcamp-2020/
Як організувати дистанційне навчання для дітей з ООП. Досвід вчителів
https://nus.org.ua/articles/yak-organizuvaty-dystantsijne-navchannya-dlya-ditej-z-oop-dosvid-vchyteliv/
|