Вітаємо вчителів Валківського району з перемогою у Міжнародному конкурсі вчителів «Українознавчі пріоритети навчально-виховного процесу». Дипломи переможців отримали 4 педагоги:
ІІ місце
Пасічник Ганна Ігорівна, учитель Мельниківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Валківської районної ради Харківської області;
Нужа Юлія Павлівна, учитель Олександрівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів імені І.С.Буряка Валківської районної ради Харківської області;
Полтавська Оксана Василівна, учитель Олександрівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів імені І.С.Буряка Валківської районної ради Харківської області.
ІІІ місце
Гура Світлана Миколаївна, учитель Олександрівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів імені І.С. Буряка Валківської районної ради Харківської області.
Бажаємо натхнення й підкорення нових вершин!
Довідка:
На виконання Указу Президента України № 580/2015 «Про стратегію національно-патріотичного виховання дітей та молоді на 2016-2020 роки» та в рамках заходів на реалізацію Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді, відповідно до вимоги про українознавче спрямування всіх освітніх галузей Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти (Постанова Кабміну України № 1392 від 23 листопада 2011 р.) започаткований Міжнародний конкурс для вчителів «Українознавчі пріоритети навчально-виховного процесу».
З 15 жовтня 2017 року по 15 лютого 2018 року в заочній формі проходив Міжнародний конкурс для вчителів закладів загальної середньої освіти України та освітніх установ української діаспори «Українознавчі пріоритети навчально-виховного процесу», у якому взяли участь 1000 педагогічних працівників з різних регіонів. Учасниками конкурсу від закладів загальної середньої освіти Харківщини стали 79 учителів.
Метою конкурсу є вивчення, узагальнення та поширення кращого педагогічного досвіду вчителів українознавства та інших вчителів- предметників, учителів початкових класів освітніх закладів різних типів і форм власності в Україні та українських освітніх закладів за кордоном щодо українознавчого наповнення системи освіти, викладання курсу за вибором «Українознавство», а також використання елементів українознавства в різних галузях освіти в Україні та в українських освітніх осередках за кордоном. Конкурс спрямований на використання потенціалу українознавства як засобу формування свідомого і мотивованого патріотизму, вироблення соціальних та культурних компетентностей, що передбачають вміння зберігати та захищати національну ідентичність через визначення ціннісних пріоритетів, повагу до своєї історії, традицій, мовні та культурні практики.
|