1
Володимир
(03.09.2012 22:16)
19 серпня в радіо ера фм(якщо не чути в селах району то треба придбавати радіоприймач київського радіозаводу Меридіан272,який ловить укв(перше і друге укррадіо) і фм в радіусі 100км, що в 3рази дальше імпортних.третє. укррадіо Культура треба включити за держфінансування в фм діапазон,наприклад, з 6 годин до 12дня на одній із най розповсюджених радіостанцій :кіс,хіт,чи руское радіо.так зявляться нові слухачі середнього і старшого віку на цій станції,а молодь буде привчатись до укркультури,щоб не було ганебного факту зпилювання хреста бензопилою.адже в фм одні бугі вугі,немає пізнавально-просвіницьких,світоглядних передач,або перевести цей радіоканал і в теле,як в Росії) розповідали що в липні черкаський автобусний завод не міг продати «Богдани» школам. Держава купляла російський автобус ПАЗ і бориспільського автобусного завода.Так і працюють наші чиновники,які займаються безпосередньо закупками авто 20років.Наче якесь роздвоєння особистості виникає .Одна раціональна психологія при покупкі авто для особистих потреб і інша для держави(ірраціональна).Якщо два авто однакові по місткості і приблизні по потужності(Жигулі чи шевроле авео) то для приватних потреб беруть з більшим моторесурсом в 2рази(двигун шевроле-до 500тисяч кілометрів,двигун Жигулів менше 200тисяч км),хоча на 50% іномарка дорожча.А як для бюджету то гірше по споживчим якостям: вартість ремонтів за 10років,мінімальні витрати палива на100км- у Богдана 15літрів при вазі 5тон,тобто 3літри на тону,що в 2рази менше ніж у легкових авто і приблизно в 1,5раза менше рос. автобуса(зі слів водіїв). Російський Паз,де немає жодної запчастини зробленої укрробітниками, на 15% дешевший Богдана.Але моторесурс японських двигуна і трансмісії в Богдані- до 1млн км, а двигуна Паза-приблизно 200тисяч км(зі слів водіїв). .А грошей на запчастини бюджет не покриває повністю і навіть київські швидкі допомоги Газелі,де ресурс двигуна до капремонта-250тисяч км(по даним водіїв швидкої),а в російських УАЗах-до 150тисяч(зі слів водіїв які на них працюють), а це 2роки експлуатації на швидкій, водії самі докуповують запчастини,як пише газета Україна Молода від 3.08.12р.. Запорізька область в радянський період випускала двигун до бойової машини десанта(і на них досих пір воюють в Сирії як показує теле),і німецькі інженери оцінювали його не гіршим за їхні(як писали в пресі на початку 90-х).то чому нам не випускати двигуни до автобусів,це тисячі робочих місць. Бориспільський автозавод використовує індійські двигуни(моторесурс двигуна до 700тис км, як увіряють індійці) і трансмісію індійську,але він теж дешевший на 10% «Богдана».Росія сири не хоче наші купувати і вводить 30% податок на утилізацію наших авто, а ми купуємо її автобуси. Володимир,Черкаська обл
|